Coloring of clothes in system of visual parameters of image of the political leader: diachronic and synchronical aspect.

Authors

  • O. M. Sherman  Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Keywords:

image, visual parameter, coloring, esthetic canon, political leadership

Abstract

Perception specifics of such a visual component of a political leader image, as coloring, taking into account diachronic aspect of questions is considered. It is proved that independent value of this component of image is based on a number of factors, main among these factors there are cultural traditions and esthetic canons of society. The color of clothing, that is used in the process of producing an image, must not cause negative associations, not to violate gender stereotypes (like distribution on "woman" and "masculine" colors) are certain and to answer archetype and other offenses that is fixed in basis of image.

Author Biography

O. M. Sherman , Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

д.політ.н., професор, завідувач кафедри гуманітарних дисциплін  та соціальної роботи

References

Бабак М.П. Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Бабак Марина Петрівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2006. - 205 арк.

Денисюк С.Г. Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особливості формування та механізми реалізації [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Денисюк Світлана Георгіївна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 209 арк.

Дідух Г.Я. Формування іміджу жінки - політичного лідера [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Дідух Ганна Ярославівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 с.

Корнієнко В.О. Імідж політичного лідера: проблеми формування та практичної реалізації / Валерій Олександрович Корнієнко, Світлана Георгіївна Денисюк . – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009 . – 144 с.

Холод О.М. Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків [Текст] : дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Холод Олександр Михайлович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2007. - 546 арк.

Яковлєва Ю. О. Маркетингові засоби формування іміджу політичного лідера у трансформаційному суспільстві: політологічний аналіз [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Яковлєва Юлія Олександрівна ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2006. - 219 арк.

Лісовська М.М. Партійна символіка у виборчому процесі України [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Лісовська Мирослава Миколаївна ; НАН України, Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького. - Київ, 2015. - 20 с.

Щербина Ю.С. Колір у символіці політичних партій України як прийом маніпулювання / Ю.С. Щербина // Гілея: наук. вісн. – К., 2011. – Вип. 48. – С. 843-849.

Бодрийяр Ж. Система вещей : монография / Жан Бодрийяр ; [Пер. с фр. и сопровод. ст. С. Зенкина]. - Москва : Рудомино, 2001. - 168, [4] с.

Пелипенко А.А. Культура как система: Учебник / А.А. Пелипенко, И.Г. Яковенко. - М.: Издательство "Языки русской культуры", 1998. - 369 с.

Кофанов Л.Л. Инсигнии римских магистратов / Л.Л. Кофанов : [Електронний ресурс] // Международная конференция «Проблемы исторического познания». – М.: ИВИ РАН, 5–7 марта 1996 г. - Режим доступу: http://ancientrome.ru/publik/article.htm?a=1267968500

Словник української мови: в 11 т. / [ред. колег. І. К. Білодід (голова) та ін.]. – К.: Наукова думка, 1970 – 1980. – Т. 1: А – В [ред. П. Й. Горецький, А. А. Бурячок, Г. М. Гнатюк, Н. І. Швидка]. – К.: Наукова думка, 1970. – 799 с.

Значение цвета в китайской культуре : [Електронний ресурс] // StudyChinese.ru. - Режим доступу: http://www.studychinese.ru/articles/8/196/.

The Queen's colour-chart: Why blue is Her Majesty's favourite colour. . . and why she doesn't like beige : [Електронний ресурс] // Daily Mail. - 16 April 2012. - Режим доступу:http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2129730/Revealed-Why-blue-Queens-favourite-colour—doesnt-like-beige.html.

Цаголова В.А. Визуальный аспект имиджа Ангелы Меркель на основе когнитивного признака «цветовая символика стиля одежды» / Цаголова В.А. : [Електронний ресурс] //Филологические науки/7. Язык, речь, речевая коммуникация - Режим доступу: http://www.rusnauka.com/35_OINBG_2012/Philologia/7_122438.doc.htm

Issue

Section

Сучасні політичні інститути та процеси