Колористика одягу в системі візуальних параметрів іміджу політичного лідера: діахронічний та синхронічний аспект.

Автор(и)

  • O. M. Sherman  Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Ключові слова:

імідж, візуальний параметр, колористика, естетичний канон, політичне лідерство

Анотація

Розглянуто специфіку сприйняття такого візуального компоненту іміджу політичного лідера, як колористика його одягу, з урахуванням діахронічного аспекту питання. Доведено, що самостійне значення цього компонента іміджу спирається на низку чинників, провідними серед яких є культурні традиції та естетичні канони соціуму.  Колір одягу, який використовується в процесі створення іміджу, повинен не викликати негативних асоціацій, не порушувати певні гендерні стереотипи (на кшталт розподілу на “жіночі” і “чоловічі” кольори) і відповідати архетипам та іншим образам, які покладені в основу іміджу. 

Біографія автора

O. M. Sherman , Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

д.політ.н., професор, завідувач кафедри гуманітарних дисциплін  та соціальної роботи

Посилання

Бабак М.П. Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Бабак Марина Петрівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2006. - 205 арк.

Денисюк С.Г. Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особливості формування та механізми реалізації [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Денисюк Світлана Георгіївна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 209 арк.

Дідух Г.Я. Формування іміджу жінки - політичного лідера [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Дідух Ганна Ярославівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 с.

Корнієнко В.О. Імідж політичного лідера: проблеми формування та практичної реалізації / Валерій Олександрович Корнієнко, Світлана Георгіївна Денисюк . – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009 . – 144 с.

Холод О.М. Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків [Текст] : дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Холод Олександр Михайлович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2007. - 546 арк.

Яковлєва Ю. О. Маркетингові засоби формування іміджу політичного лідера у трансформаційному суспільстві: політологічний аналіз [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Яковлєва Юлія Олександрівна ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2006. - 219 арк.

Лісовська М.М. Партійна символіка у виборчому процесі України [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Лісовська Мирослава Миколаївна ; НАН України, Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького. - Київ, 2015. - 20 с.

Щербина Ю.С. Колір у символіці політичних партій України як прийом маніпулювання / Ю.С. Щербина // Гілея: наук. вісн. – К., 2011. – Вип. 48. – С. 843-849.

Бодрийяр Ж. Система вещей : монография / Жан Бодрийяр ; [Пер. с фр. и сопровод. ст. С. Зенкина]. - Москва : Рудомино, 2001. - 168, [4] с.

Пелипенко А.А. Культура как система: Учебник / А.А. Пелипенко, И.Г. Яковенко. - М.: Издательство "Языки русской культуры", 1998. - 369 с.

Кофанов Л.Л. Инсигнии римских магистратов / Л.Л. Кофанов : [Електронний ресурс] // Международная конференция «Проблемы исторического познания». – М.: ИВИ РАН, 5–7 марта 1996 г. - Режим доступу: http://ancientrome.ru/publik/article.htm?a=1267968500

Словник української мови: в 11 т. / [ред. колег. І. К. Білодід (голова) та ін.]. – К.: Наукова думка, 1970 – 1980. – Т. 1: А – В [ред. П. Й. Горецький, А. А. Бурячок, Г. М. Гнатюк, Н. І. Швидка]. – К.: Наукова думка, 1970. – 799 с.

Значение цвета в китайской культуре : [Електронний ресурс] // StudyChinese.ru. - Режим доступу: http://www.studychinese.ru/articles/8/196/.

The Queen's colour-chart: Why blue is Her Majesty's favourite colour. . . and why she doesn't like beige : [Електронний ресурс] // Daily Mail. - 16 April 2012. - Режим доступу:http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2129730/Revealed-Why-blue-Queens-favourite-colour—doesnt-like-beige.html.

Цаголова В.А. Визуальный аспект имиджа Ангелы Меркель на основе когнитивного признака «цветовая символика стиля одежды» / Цаголова В.А. : [Електронний ресурс] //Филологические науки/7. Язык, речь, речевая коммуникация - Режим доступу: http://www.rusnauka.com/35_OINBG_2012/Philologia/7_122438.doc.htm

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Сучасні політичні інститути та процеси