Вплив інформаційного забезпечення суспільства через пресу у передвиборчий період на подолання політсилами прохідного бар’єру.
Ключові слова:
вибори, преса, контент-аналіз, екзит-полАнотація
До уваги читача запропоновано результати емпіричного соціологічного дослідження, проведеного на основі застосування контент-аналізу у передвиборчий період 2015 року. Одиницями аналізу в дослідженні виступили газети з міст-маркерів: Києва, Запоріжжя та Харкова. Отримані результати дозволили не лише відстежити специфіку висвітлення виборчого процесу 2015 року в регіональній газетній пресі України, а також проаналізувати вплив інформації, що подавалась на шпальтах газет, на вибір громадян через співставлення з результатами екзит-полу. Додатково було здійснено порівняльний аналіз контенту про вибори у газетній пресі в цілому.
Посилання
Червінчук А. Роль преси у інформаційному забезпеченні суспільства під час виборів до Верховної Ради України (2012 р.) [Електронний ресурс] / Аліна Червінчук // Студентська наука: журналістика. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://ijimv.knukim.edu.ua/zbirnyk/3_1/50-Chervinchuk.pdf
Разуваєва О. О. Моделі впливу засобів масової інформації на масову політичну свідомість [Електронний ресурс] / О. О. Разуваєва // Інститут журналістики – Режим доступу до ресурсу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php? act=article&article=1659
Колесников О. Електоральна комунікація за допомогою ЗМІ: проблема ефективності в українських умовах [Електронний ресурс] / О. Колесников // Науковий вісник Ужгородського університету. – 2010. – Режим доступу до ресурсу: http://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/8101/1/ЕЛЕКТОРАЛЬНА%20КОМУНІКАЦІЯ%20ЗА%20 ДОПОМОГОЮ%20ЗМІ.pdf
Iyengar S. News That Matters: Television and American Opinion [Електронний ресурс] / S. Iyengar, D. Kinder // University of Chicago Press. – 1987. – Режим доступу до ресурсу: https://books.google.com.ua/books/about/News_That_ Matters.html?id=mvRM9mEDkn0C&redir_esc=y